بهترین وکیل خانواده در شیراز

وکیل خانواده کیست؟

استفاده از تجربیات یک وکیل خانواده باتجربه در دعاوی مربوط به خانواده می‌تواند روند حل مشکلات را سرعت ببخشد. بهره گیری از دانش و تجربه یک وکیل خانواده باعث می‌شود تا دعاوی خانوادگی بدون درگیری و ناخوشایندی حل شود.

وکیل خانواده توانایی بالایی در حل و فصل مشکلاتی همچون موارد زیر را خواهد داشت.

زهرا زارعی بهترین وکیل خانواده در شیراز

سرکار خانم زهرا زارعی

متخصص در زمینه پرونده های خانواده دارای تحصیلات کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با 6 سال سابقه وکالت و تخصص در پرونده های خانواده ، طلاق ، مهریه ، حضانت ، اجرت المثل ، نفقه ، تنصیف و استرداد هدایای نامزدی  از ویژگی های ایشان می باشد .

آروین حبیبی

جناب آقای آروین حبیبی

متخصص در زمینه پرونده های خانواده دارای تحصیلات کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با 23 سال سابقه وکالت و تخصص در پرونده های خانواده ، طلاق ، مهریه ، حضانت ، اجرت المثل ، نفقه ، تنصیف و استرداد هدایای نامزدی  از ویژگی های ایشان می باشد.

حل اختلاف توسط وکیل خانواده 

وکلای خانواده در شیراز نقش بسیار مهمی در حفظ عدالت و حل اختلافات در مسائل خانواده دارند. از جمله مسائلی که وکلای خانواده در آن‌ها نقش دارند، می‌توان به طلاق، حضانت کودکان، تقسیم دارایی‌ها و مسائل مربوط به حقوق و تعهدات خانواده‌ها اشاره کرد.

یکی از سازمان هایی که در امر دعاوی خانواده دخیل می باشد دادگاه خانواده است. از جمله وظایف این دادگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1. حل اختلافات خانواده و طلاق

یکی از وظایف اصلی وکلا خانواده در شیراز، حل اختلافات میان اعضای خانواده و انجام مراحل مرتبط با طلاق است. آن‌ها به مشتریان خود کمک می‌کنند تا مسائل طلاق را به بهترین نحو حل کنند.

2. مشاوره در حضانت کودکان

وکلا خانواده به والدین در مورد حضانت کودکان و حقوق والدین در این زمینه مشاوره ارائه می‌دهند. آن‌ها کمک می‌کنند تا تصمیمات مناسبی برای حفظ منافع کودکان اتخاذ شود.

3. تقسیم دارایی‌ها و مشکلات مالی خانواده

در مواردی که تقسیم دارایی‌ها و مسائل مالی در خانواده به موقعیت خود می‌پردازند، وکلا خانواده به مشتریان خود در مراحل مربوط به این موضوع کمک می‌کنند.

4. حقوق و تعهدات خانواده‌ها

وکلا خانواده نیز در تعیین حقوق و تعهدات اعضای خانواده نقش دارند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان خود راهنمایی کنند تا از احقاق حقوق و رفع تعهدات خود در موارد مختلف اطمینان حاصل کنند.

5. حل اختلافات ازدواج و زناشویی

وکلا خانواده در مواردی که اختلافات زناشویی و ازدواجی به وجود می‌آیند، به اصول حقوقی مربوطه رجوع کرده و کمک می‌کنند تا این اختلافات به بهترین نحو حل شوند.

6. حقوق فرزندان و حقوق زناشویی

وکلا خانواده به والدین در مورد حقوق فرزندان و حقوق زناشویی در ازدواج و طلاق مشاوره ارائه می‌دهند. آن‌ها مسائلی چون حق حضانت، حق تعهدات نسبت به فرزندان، و تعهدات نسبت به همسران را بررسی می‌کنند.

بهترین وکلای خانواده در شیراز نقش مهمی در حفظ عدالت در مسائل خانواده دارند. عبارت “بهترین وکلای خانواده در شیراز” بر اهمیت نقش وظایف آن‌ها را تأکید کند. اگر نیاز به مشاوره حقوقی در مسائل خانواده دارید یا سوالاتی دارید، با بهترین وکلای خانواده در شیراز تماس بگیرید تا به شما در حل مسائل حقوقی خانواده کمک کنند.

 

بهترین وکلای خانواده در شیراز

 

بهترین وکیل خانواده موسسه ناد

ما در موسسه حقوقی ناد تلاش کردیم تا بهترین وکلای خانواده را گرد هم آوریم. سرکار خانم زهرا زارعی و جناب اقای آروین حبیبی از با تجربه ترین وکلای خانواده در شهر شیراز هستند. شما می‌توانید با تماس با موسسه حقوقی ناد از تجربیات این افراد استفاده نمایید.