درباره ما

معرفی موسسه 

وکالت حرفه ای است که هدف آن ، تحقق عدالت قضایی ، دفاع از حقوق ( اشخاص – موسسه مالی و اعتباری – بانک ها – شرکت ها – کارخانجات و سایر اشخاص حقوقی و حقیقی ) و کمک به افراد برای احقاق حقوق پایمال شده آنها و اجرای قانون به منظور برقراری نظم عمومی .
موسسه حقوقی نیک اندیشان آوای دادبان سازمانی مستقل و خصوصی است که پاسخگویی و کمک به نیاز های هم وطنان عزیزمان در سراسر میهن اسلامی با خدمات تخصصی و تیم کاملا حرفه ای در همه حوزه های حقوقی و تحت شماره ثبت ۱۷۹ در اداره ثبت شرکت ها و مجوز رسمی از کانون وکلای استان فارس به ثبت رسیده و اراِئه خدمات به شما عزیزان می نماید.

خط مشی موسسه

به منظور حفظ و افزایش خوش نامی و اعتبار موسسه در سطح داخلی و بین المللی رعایت اصولی چون صداقت در کار ، توجه به خواسته های مشتریان و سایر ذینفعان ، ارزشه های سازمانی خویش قرار داده و همواره سعی دارد تا با بالا بردن سطح دانش و آگاهی عمومی جامعه مانع از وقوع جرائم فاجعه بار و جبران ناپذیر به خانواده ها و شرکت ها و غیره گردد.
همچنین با استقرار و پیاده سازی سیستم های هوشمند و به روز ، بستری ایجاد شده تا موکلین عزیز بتوانند ارتباط موثر و اطلاعات دقیق از وضعیت پرونده های خود و کلیه روند آن داشته باشند.

فعالیت موسسه

پذیرش و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبتی ، شهرداری ، بیمه ، وصول مطالبات چک ، سفته ، ملکی ، شرکت ها
* اخذ سند رسمی برای املاک بدون سند و سند عادی کلیه دعاوی خانوادگی ( مهریه ، نفقه ، حضانت و طلاق )
* تنظیم کلیه قراردادهای تجاری
* تخلیه اماکن تجاری و مسکونی
* کلیه امور حقوقی بصورت تخصصی برای انبوه سازان ، املاک تنظیم دادخواست ، شکوایئه ، لوایح دفاعی ، اعتراض ، تجدید نظر خواهی و فرجام خواهی
* مشاوره رایگان در زمینه های مختلف حقوقی و پذیرش با تعیین وقت قبلی
* با همکاری تیمی مجرب و متخصص از قضات بازنشسته اساتید دانشگاهی ، وکلای پایه یک دادگستری با سوابق بیش از ۲۰ سال در امور وکالت