بهترین وکیل برای چک و سفته در شیراز

وکیل دعاوی چک و سفته کیست؟

درحرفه وکالت به دلیل پیچیدگی و تنوع معمولا وکلا زمینه تخصصی را برای فعالیت خود انتخاب می‌کنند. وکیل مالی یا چک، سفته و اسناد تجاری (وکیل دعاوی چک و سفته)، وکیلی است که به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه دعاوی مالی اسناد تجاری فعالیت دارد و می‌‌تواند در زمینه مطالبه وجه چک و سفته، مطالبه وجه بر مبنای رسید عادی، مطالبه ثمن معامله، صدور قرار تامین خواسته، فک رهن و … فعالیت نماید. یک وکیل متخصص در زمینه دعاوی چک و سفته میباست به انواع مختلف سند های تجاری و رسمی و قوانین آن تسلط داشته باشد. همچنین یک وکیل با تجربه چک و سفته میباست بر فرایند صدور قرار تامین خواسته و نحوه توقیف اموال و نحوه دفاع از موکل خود در جلسه دادگاه کاملا تسلط داشته باشد.

 

زهرا زارعی بهترین وکیل خانواده در شیراز

سرکار خانم زهرا زارعی

متخصص در زمینه پرونده های حقوقی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با 6 سال سابقه وکالت و تخصص در پرونده های تخلیه ، وصول مطالبات ، برات ، دعاوی چک و سفته و وصول مطالبات از ویژگی های ایشان می باشد. 

موسسه حقوقی نیک اندیشان آوای دادبان(ناد)

سرکار خانم افسانه برزگر

متخصص در زمینه پرونده های حقوقی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با 6 سال سابقه وکالت و تخصص در پرونده های تخلیه ، وصول مطالبات ، برات ، دعاوی چک و سفته و وصول مطالبات  از ویژگی های ایشان می باشد.

چگونه وکیل متخصص را انتخاب کنیم؟

همانطور که می‌دانید دعاوی مرتبط با چک و سفته می‌توانند پیچیده باشند و نیازمند تخصص حقوقی خاصی هستند. از این رو انتخاب یک وکیل با تجربه و متخصص در زمینه دعاوی چک و سفته میتواند انتخاب معقولی برای شما باشد. بسیاری از وکلا خود را در زمینه چک و سفته بهترین میدانند. این در حالی است بهترین وکیل چک و سفته با توجه به نوع نیاز و دعوای حقوقی شما انتخاب میشود. در زمان برگزیدن یک وکیل برای پیش بردن پرونده خود اما میباست به نکات مختلفی توجه ویژه داشته باشید. لقب بهترین وکیل چک و سفته در شیراز با واژه تخصص گره خورده است. یک وکیل متخصص میباست علاوه بر تخصص ودانش دارای تجربه و تاریخچه موفقیت مطلوبی نیز باشد.  یک وکیل با تجربه توانایی بالایی در دادن مشاوره حقوقی و مالی به شما خواهد داشت. هرچند که نیازی نیست تمامی جزئیات تخصصی را بدانید اما وکیل شما میبایست شما را با روند پیگیری‌های انجام شده آشنا کند. 

 


پیشنهاد ما به شما : مطالعه 0 تا 100 همه قوانین مربوط به سفته 


 

راهنمای انتخاب بهترین وکیل 

روال کار با وکیل در دعاوی چک و سفته با مشاوره ابتدایی شروع می‌شود. در این مرحله، شما با وکیل خود دیدار می‌کنید تا جزئیات پرونده‌تان را برای وی توضیح دهید. وی نیاز دارد تا مسائل حقوقی شما را درک کند تا بهترین راهکارها را پیشنهاد دهد. پس وکیل انتخابی شما به سراغ ارزیابی و تجزیه و تحلیل پرونده شما خواهد رفت. پس آن وکیل شما استراتژی حقوقی را انتخاب و آن را برای شما توضیح خواهد داد. این استراتژی ممکن است به شکل های متفاوتی به شما ارائه شود. حال وکیل انتخابی به نمایندگی از شما دعوای حقوقی شما را پیش خواهد برد. این در حالی است که این تمام ماجرا نیست، یک وکیل حتی پس از اتمام دعوا میباست نسبت به حفظ حریم خصوص و اطلاعات شما کوشا باشد. از این رو حتما پس از اتمام  قرارداد با وکیل خود نیز درباره ارشیو کردن و حفظ اطلاعات گفتگو نمایید. روال کار با وکیل دعاوی چک و سفته در شیراز می‌تواند خارج از این موارد نیز باشد. با توجه به نوع دعوای شما ممکن است وکیل راهکار های سریعتر و شاید آهسته تری را به شما پیشنهاد کند.

 

بهترین وکلای دعاوی چک و سفته در شیراز