چک بهتر است یا سفته

چک بهتر است یا سفته

  • چک بهتر است یا سفته؟
  • چک قابلیت تعقیب کیفری دارد اما سفته نه
    صدور گواهی عدم پرداخت در چک تقریبا بدون هزینه می باشد، در حالی که در سفته به عنوان هزینه واخواست باید پرداخت گردد
  • اگر چک به امضای مدیر عامل شرکت یا نمایند صاحب حساب صادر گردد ، طبق ماده ۱۹ قانون صدور چک ، مدیر عامل و یا نماینده یا صاحب حساب چک متضامنا مسئول پرداخت وجه می باشند درحالی که سفته بدین حالت نمی باشد
  • خسارت تأخیر تأدیه در چک به دلیل مصوبه خاص مجمع تشخیص مصلحت نظام از تاریخ سر رسید چک محاسبه می شود ولی در سفته از تاریخ تقاضا محاسبه می شود
  • چک تنها سند عادی لازم الاجرا می باشد که بدون مراجعه به دادگاه می توان از طریق اداره ثبت نسبت به وصول آن اقدام نمود
  • ولی سفته فاقد چنین اعتباری است.
چک بهتر است یا سفته
چک بهتر است یا سفته

گرفتن حق و حقوق در دادگاه از راه صحیح آن سطح دانش، ادبیات و مهارت بالایی را طلب میکند. وکلای ما در موسسه حقوقی ناد واقع در شهر شیراز با دانش تخصصی و به پشتوانه سالها تجربه، توانایی بالایی در دفاع از حق و حقوق شما خواهند داشت و به بهترین شکل در خصوص نحوه تنظیم دادخواست با شما همراه خواهند بود.

بهترین وکیل حقوقی شیراز

سرکار خانم زهرا زارعی، جناب آقای دکتر هادی روان و سرکار خانم افسانه برزگر، از حرفه‌ای ترین وکلای حقوقی در شیراز بوده که دارای سابقه بسیار درخشان در دعاوی حقوقی هستند. اگر هدف شما دریافت بهترین رای دادگاه برای پرونده حقوقی خود هستید پس وقت را از دست ندهید و با حرفه ای ترین وکلای حقوقی در شیراز ارتباط برقرار کنید.

با مراجعه به وبسایت موسسه ناد با بهترین وکلای حقوقی در شیراز در خصوص روش دقیق تنظیم قرارداد های مختلف و دعاوی چک و همچنین موضوعات حقوقی دیگر مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.

چک بهتر است یا سفته
چک بهتر است یا سفته
زهرا زارعی بهترین وکیل خانواده در شیراز

زهرا زارعی هستم وکیل پایه یک دادگستری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با 6 سال سابقه در امر وکالت . تمام تلاشم این بوده که بتونم تمام مردم عزیزم رو با مسائل خرد و کلان حقوقی آگاه کنم تا بتونن خیلی هوشمند و آگاهانه با وقایع پیرامون خودشون مواجه بشن .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست عزیز از اینکه ما را با نظر زیبای خود یاری میکنید سپاسگزاریمx