برداشت اینترنتی پول از حساب دیگران

برداشت اینترنتی پول از حساب دیگران

مجازات برداشت اینترنتی پول از حساب دیگران

جرم برداشت اینترنتی پول از حساب دیگران از مصادیق جرایم رایانه ای است که فرد با انجام دادن کارهایی مانند ایجاد اختلال سامانه های رایانه ای و مخابراتی، از حساب دیگران پول دارد.

مجازات دزدی از کارت عابر بانک ممکن است یکی از مجازات های حبس بین یک تا پنج سال،جزای نقدی بیست تا صد میلیون ریال و هر دوی آن ها باشد.

طبق ماده 13 قانون جرایم رایانه ای هرکس به طور غیرمجاز از سامانه های رایانه ای یا مخابراتی با ارتکاب اعمالی از قبیل وارد کردن تغییر،محو، ایجاد و یا متوقف کردن داده ها یا مختل کردن،سامانه وجه یا مال یا منفعت یا خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری تحصیل کند علاوه بر رد مال به صاحب آن به حبس از یک‌ تا پنج سال یا جزای نقدی از بیست میلیون ریال تا یکصد میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

بنابراین مجازات کلاهبرداری اینترنتی یا جرم برداشت اینترنتی پول از حساب دیگران این است که مرتکب به حبس از یک تا پنج سال یا جریمه نقدی از بیست میلیون ریال تا یکصد میلیون ریال محکوم خواهد شد‌ وجود”یا” بین‌ مجازات حبس و جریمه نقدی به این معناست که قاضی میتواند بین هریک از این مجازات ها یکی را انتخاب کند.

برداشت اینترنتی پول از حساب دیگران
برداشت اینترنتی پول از حساب دیگران

گرفتن حق و حقوق در دادگاه از راه صحیح آن سطح دانش، ادبیات و مهارت بالایی را طلب میکند. وکلای ما در موسسه حقوقی ناد واقع در شهر شیراز با دانش تخصصی و به پشتوانه سالها تجربه، توانایی بالایی در دفاع از حق و حقوق شما خواهند داشت و به بهترین شکل در خصوص نحوه تنظیم دادخواست با شما همراه خواهند بود.

بهترین وکیل حقوقی در شهر شیراز

سرکار خانم زهرا زارعی، جناب آقای دکتر هادی روان و سرکار خانم افسانه برزگر، از حرفه‌ای ترین وکلای حقوقی در شیراز بوده که دارای سابقه بسیار درخشان در دعاوی حقوقی هستند. اگر هدف شما دریافت بهترین رای دادگاه برای پرونده حقوقی خود هستید پس وقت را از دست ندهید و با حرفه ای ترین وکلای حقوقی در شیراز ارتباط برقرار کنید.

با مراجعه به وبسایت موسسه ناد با بهترین وکلای حقوقی در شیراز در خصوص جرائم رایانه ای و همچنین موضوعات حقوقی دیگر مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.

برداشت اینترنتی پول از حساب دیگران
مشاوره حقوقی رایگان
زهرا زارعی بهترین وکیل خانواده در شیراز

زهرا زارعی هستم وکیل پایه یک دادگستری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با 6 سال سابقه در امر وکالت . تمام تلاشم این بوده که بتونم تمام مردم عزیزم رو با مسائل خرد و کلان حقوقی آگاه کنم تا بتونن خیلی هوشمند و آگاهانه با وقایع پیرامون خودشون مواجه بشن .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ضمن تبریک پیشاپیش بمناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) به اطلاع میرسانیم موسسه حقوقی ناد از تاریخ ۲۹ اردیبهشت به مدت سه روز، خدمات حقوقی خود را با تخفیف 10 درصد به مشتریان گرامی ارائه میدهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو خدمات حقوقی با تخفیف، با ما تماس بگیرید. 09176106273
+
0
دوست عزیز از اینکه ما را با نظر زیبای خود یاری میکنید سپاسگزاریمx