نکات مهم در خرید ماشین

نکات مهم در خرید ماشین

نکات مهم در خرید ماشین: حتماً زمان رویت ماشین، مدارک فروشنده را چک کنید که شخص فروشنده مالک واقعی باشد اگر فروش به وکالت است،  به تاریخ وکالت دقت کنید که منقضی نشده باشد(مدت وکالت تمام نشده باشد)

فراموش نکنید که مشخصات هر یک از خریدار و فروشنده باید از روی اسناد و مدارک هویتی (کارت ملی)  در قرارداد درج شود روز بعد از توافق برای خرید، با فروشنده برای تشخیص رنگ و معاینه فنی موتور ماشین بروید چرا که اگر ماشین را معامله کردید و ماشین مشکل داشته باشد بعدا شما باید اثبات کنید که ماشین از قبل مشکل فنی داشته است و کار شما سخت می شود.

حتماً با فروشنده به پلیس به علاوه ۱۰ بروید و استعلام بگیرید که ماشین توقیف نباشد خیلی ها که دادگاه ماشینشان را توقیف می‌کند؛ برای فروش اقدام میکنند.

بعد استعلام برای تنظیم وکالت‌ نامه بروید محضر و تا وکالت‌ نامه تنظیم میشود بروید بانک و با چک بین بانکی پول رو جا به جا کنید حتماً معاملاتتان را با چک بین بانکی انجام دهید چه ماشین و چه هر معامله‌ دیگری که خیالتان راحت باشد.

اما توصیه آخر که بسیار مهم است بعد از انتقال پول، ماشین باید دست خودتان باشد تعارف نداشته باشید.

نکات مهم در خرید ماشین
نکات مهم در خرید ماشین

گرفتن حق و حقوق در دادگاه از راه صحیح آن سطح دانش، ادبیات و مهارت بالایی را طلب میکند. وکلای ما در موسسه حقوقی ناد واقع در شهر شیراز با دانش تخصصی و به پشتوانه سالها تجربه، توانایی بالایی در دفاع از حق و حقوق شما خواهند داشت و به بهترین شکل در خصوص نحوه تنظیم دادخواست با شما همراه خواهند بود.

بهترین وکیل حقوقی در شهر شیراز

سرکار خانم زهرا زارعی، جناب آقای دکتر هادی روان و سرکار خانم افسانه برزگر، از حرفه‌ای ترین وکلای حقوقی در شیراز بوده که دارای سابقه بسیار درخشان در دعاوی حقوقی و دعاوی خانواده هستند. اگر هدف شما دریافت بهترین رای دادگاه برای پرونده حقوقی خود هستید پس وقت را از دست ندهید و با حرفه ای ترین وکلای حقوقی در موسسه حقوقی ناد واقع در شیراز ارتباط برقرار کنید.

با مراجعه به وبسایت موسسه ناد با بهترین وکلای حقوقی در شیراز در خصوص موضوعات حقوقی دیگر مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.

نکات مهم در خرید ماشین
مشاوره حقوقی رایگان

 

زهرا زارعی بهترین وکیل خانواده در شیراز

زهرا زارعی هستم وکیل پایه یک دادگستری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با 6 سال سابقه در امر وکالت . تمام تلاشم این بوده که بتونم تمام مردم عزیزم رو با مسائل خرد و کلان حقوقی آگاه کنم تا بتونن خیلی هوشمند و آگاهانه با وقایع پیرامون خودشون مواجه بشن .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ضمن تبریک پیشاپیش بمناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) به اطلاع میرسانیم موسسه حقوقی ناد از تاریخ ۲۹ اردیبهشت به مدت سه روز، خدمات حقوقی خود را با تخفیف 10 درصد به مشتریان گرامی ارائه میدهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو خدمات حقوقی با تخفیف، با ما تماس بگیرید. 09176106273
+
0
دوست عزیز از اینکه ما را با نظر زیبای خود یاری میکنید سپاسگزاریمx