بهترین وکیل مواد مخدر شیراز

همانطور که میدانید وکیل نماینده قانونی شما در دادگاه است. از این رو انتخاب یک وکیل با تخصص در رابطه با پرونده شما اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. با کمی جستجو متوجه خواهید شد که اگر به دنبال بهترین وکیل مواد مخدر شیراز هستید با لیست بلند بالایی مواجه خواهید شد. این در حالی است، که تعداد افراد انگشت شماری در شیراز به صورت تخصصی در رابطه با پرونده های مرتبط با مواد مخدر فعالیت میکنند. جناب آقای عباس رئیسی یکی از این افراد است که به لطف 15 سال فعالیت در حل و فصل پرونده های مرتبط با مواد مخدر جزو بهترین وکیل های مواد مخدر شیراز شناخته میشود. 

در تمامی کشورها و به خصوص ایران، ساخت، خرید، فروش، حمل و قاچاق مواد مخدر به عنوان جرم تلقی می‌شود و مجازات‌های سنگینی را به همراه دارد. مواد مخدر یکی از موضوعات حیاتی در دعاوی کیفری محسوب می‌شود و برای پیگیری این امور، نیازمند دانش عمیق در حقوق و آشنایی کامل با روال دادرسی پرونده‌های مرتبط در دادگاه‌های انقلاب است. یک وکیل متخصص میتواند شما را در رسیدن به نتیجه مطلوب در پرونده تان همراهی کند.

همه چیز در مورد نفقه

جناب آقای عباس رئیسی

متخصص در زمینه پرونده های مواد مخدر با 15 سال سابقه وکالت در زمینه پرونده های مواد مخدر در شیراز

بهترین وکیل مواد مخدر شیراز کیست؟

پرونده های مرتبط با مواد مخدر در شهر شیراز یکی از مواردی است که در دادگاه ها و مراجع قضایی به وفور پیدا میشود. پیچیدگی ها و دشواری حل این پرونده ها موجب می شود تا افراد درگیر با این موضوع به دنبال وکیل متخصص در پرونده های مواد مخدر باشند. بهترین وکیل کیفری در شیراز علاوه بر این که به پرونده های قاچاق رسیدگی می کند، در مواقعی که افرادی بی گناه باشند تلاش می کند تا بی گناهی آنان اثبات شود. 

متاسفانه عده ای به صورت ناخواسته و یا از روی خصومت شخصی در خانه، اتومبیل و حتی لباس افراد مواد مخدر جاسازی می کنند تا فرد به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شود. در این پرونده ها وظیفه وکیل مواد مخدر این است که با جمع آوری اسناد و شواهدی، بی گناهی فرد را ثابت کند. صرفا نه تنها مصرف کنندگان مواد و تولید کنندگان آن بلکه افراد عادی نیز میتوانند به علت موارد این چنینی سر و کارشان با دادگاه مواد مخدر بیافتد. در این مواقع میتوان از تجربیات یک وکیل با تجربه در زمینه مواد مخدر استفاده نمود. در موسسه حقوقی ناد ما توانستیم بهترین وکیل مواد مخدر یعنی آقای عباس رئیسی را برای ارائه مشاوره و قبول پرونده ها در کنار دیگر وکلای با تجربه گرد هم آوریم.

 

جرایم مرتبط با مواد مخدر

به طور کلی اگر پرونده شما دارای تخلف های زیر باشد میباست از راهنمایی های یک وکیل مواد مخدر کمک بگیرید. انواع جرایم مرتبط با مواد مخدر:

– وارد کردن انواع قرص‌های روان‌گردان و مواد مخدر.
– جایگذاری مواد مخدر توسط افراد.
– خرید و فروش انواع مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان.
– پنهان کردن هرگونه مواد مخدر در یک مکان خاص.
– تولید انواع مواد مخدر در آزمایشگاه‌ها و آشپزخانه‌ها.
– کاشت مواد مخدر توسط افراد.

مجازات‌های قانونی برای جرایم مواد مخدر:

کشت مواد مخدر:
– برای بار اول کشت مواد مخدر، جریمه نقدی اعمال می‌شود.
– برای بار دوم، علاوه بر جریمه نقدی، شخص محکوم به 70 ضربه شلاق خواهد شد.
– در صورت تکرار برای بار سوم، علاوه بر جریمه نقدی و شلاق، 5 سال حبس نیز در انتظار شخص است.
– و در صورت تکرار برای بار چهارم، مجازات اعدام برای فرد در نظر گرفته خواهد شد.

خارج یا وارد کردن مواد مخدر:
– وارد یا صادر کردن مواد مخدر به اندازه 50 گرم، منجر به جریمه نقدی و 50 ضربه شلاق می‌شود.
– مقدار بیشتر از 50 گرم تا 500 گرم، منجر به جریمه نقدی، 70 ضربه شلاق و 3 سال حبس خواهد شد.
– اگر مقدار مواد مخدر بین 500 گرم تا 5 کیلو باشد، جریمه نقدی، 74 ضربه شلاق و 5 سال حبس اعمال می‌شود.
– مجازات اعدام برای شخصی که بیش از 5 کیلو مواد مخدر وارد یا صادر کند، تعیین شده است.

بهتر است به گفته وکیلان متخصص در شیراز، برای دستیابی به نتیجه موثر در پرونده‌های مواد مخدر، از خدمات وکیلان ماهر و تجربه‌دار در این زمینه بهره ببرید. این اقدام می‌تواند به موفقیت بیشتر شما در دادگاه کمک کند.

حضور بهترین وکیل مواد مخدر شیراز میتواند برای هر شخصی امیدآفرین و اطمینان خاطر ایجاد کند .

حفظ و نگهداری مواد مخدر:

حفظ و نگهداری مواد مخدر به مقدار 50 گرم تا 500 گرم، منجر به پرداخت جریمه نقدی و حداکثر 74 ضربه شلاق می‌شود.

نگهداری مواد مخدر از 500 گرم تا 5 کیلوگرم، علاوه بر پرداخت جریمه نقدی و 74 ضربه شلاق، منجر به پنج سال زندانی شدن خواهد بود.

در صورتی که مقدار مواد مخدر بیشتر از 5 تا 20 کیلوگرم باشد، علاوه بر موارد گفته شده، منجر به حبس 10 ساله خواهد شد.

در نظر داشته باشید که اگر فرد به چندین دور جرم نگهداری مواد مخدر متهم شود، دادگاه ممکن است حکم مصادره اموال او را صادر کند.

 

 

 

 

هزینه وکیل در پرونده‌های کیفری

هزینه وکیل در پرونده‌های کیفری مانند مواد مخدر در شیراز به عوامل گوناگونی وابسته است. 

حق الوکاله برای وکیل مواد مخدر به صورت استاندارد تعریف نشده است و بیشتر از آن به صورت متفاوت و بر اساس توافقات میان وکیل و موکل تعیین می‌شود. به طور کلی، هزینه وکالت بهترین وکیل مواد مخدر شیراز، معمولاً به دلیل پیچیدگی و سختی پرونده، افزایش می‌یابد. همچنین، تجربه و دانش وکیل نیز عاملی است که می‌تواند بر میزان حق الوکاله تأثیرگذار باشد. وکلایی که تجربه و تخصص بیشتری دارند، ممکن است حق الوکاله بیشتری درخواست کنند. به همین دلیل، پیشنهاد می‌شود که در مورد هزینه‌های وکالت و کلیه جنبه‌های مالی، مثل هر قرارداد حرفه‌ای دیگر، یک توافق مکتوب و رسمی بین شما و وکیل برقرار کنید تا شرایط و هزینه‌ها به دقت مشخص شود و هر دو طرف در جریان قرار داشته باشند.


کلام آخر

مواد مخدر موجب اختلاف در کارکرد مغز شده و انسان را از حالت طبیعی خارج می کند. 

همینطور یکی از عوامل گسستن خانواده ها و تخریب جامعه است. از این رو قانون در رابطه با مواد مخدر و جرایم مرتبط با آن مجازات های سنگینی را اعمال می کند. 

در صورتی که پرونده ای در رابطه با مواد مخدر دارید ما در این مقاله بهترین وکیل مواد مخدر شیراز را معرفی کردیم تا انتخاب راحتی داشته باشید. 

بهترین وکیل مواد مخدر شیراز (4)

ممنون که تا انتهای مطلب بهترین وکیل مواد مخدر شیراز همراه ما بودید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.